Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sims komen niet aan in Frankrijk en zijn helemaal weg, kan niet terug naar huishouden!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
melisis
Gewone gabber
Gewone gabber



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 11-08-12

Sims komen niet aan in Frankrijk en zijn helemaal weg, kan niet terug naar huishouden! Empty
BerichtOnderwerp: Sims komen niet aan in Frankrijk en zijn helemaal weg, kan niet terug naar huishouden!   Sims komen niet aan in Frankrijk en zijn helemaal weg, kan niet terug naar huishouden! Emptyzo aug 12, 2012 12:04 am

Ik weet niet of er al zo'n topic is die over deze vraag gaat.

Er zijn net 2 van mijn sims getrouwd, dus liet ik ze op vakantie gaan voor het eerst 3 dagen naar frankrijk toe. En toen het spel verder geladen was en ik in frankrijk zat, zag ik mijn sims nergens! Ook zijn ze niet aan de zijkant te vinden, kan ze echt nergens vinden in frankrijk!

Later dacht ik misschien kan ik bij stad bewerken wel zien waar ze zijn, maar dat hielp niks en toen ik terug naar het spel wou gaan, ging die alleen maar terug naar de installatie scherm. En wat ik bij die installatie scherm kan doen is een familie plaatsen in frankrijk. Wat er eigelijk op neer komt dat ik alleen nog maar in frankrijk kan spelen en niet meer in bridgetown ofzo.

Ik kan frankrijk bewerken en sims plaatsen daar, dat hoort toch niet zo? Surprised
Ook heb ik geprobeert de spel opnieuw op te starten, en dan zie ik de naam van mijn familie, maar geen foto van hun. Als ik daar op klik, kom ik gewoon weer aan in frankrijk en dan kom ik terecht op zo'n scherm die je normaal ziet als je sims voor het eerst speelt/ net gedownload hebt.

Weet iemand misschien wat dit is? en hoe dit kan?
Weer iemand hoe ik mijn familie weer terug kan krijgen zoals die was? Het maakt me niet zo heel veel uit als ze dan niet meer getrouwd zijn, zolang ze hun dochter nog maar wel hebben.

Hoop echt dat er iemand is hier die me hierbij kan helpen.

Alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sims komen niet aan in Frankrijk en zijn helemaal weg, kan niet terug naar huishouden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» La galerie probleem frankrijk
» fun sims 2
» SIMS!
» Champs les Sims - Avontuurprobleem
» Sims 3 Buitenleven is uit!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: De Sims 3 :: Wereldavonturen-
Ga naar: