Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*

Ga naar beneden 
+2
brentje175
pcexpert
6 plaatsers
AuteurBericht
pcexpert
Opvallend figuur
Opvallend figuur
pcexpert


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 27

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptyma nov 08, 2010 5:54 pm

Hey,

Het is me gelukt.
Ik heb succesvol een modificatie gemaakt waarmee een parkeerplek voor dat snack autotje gemaakt kan worden!
Op alle community lots is hij verkrijgbaar bij de auto's, de derde parkeer plek.

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  MTS2_thumb_pcexpert_1152775_screenshot

Ook worden de bestaande parkeerplekjes verwijderbaar en kloonbaar. Smile

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Download

Gelieve niet zonder mijn toestemiing deze modificatie ergens te uploaden!


Laatst aangepast door pcexpert op zo nov 14, 2010 4:01 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
pcexpert
Opvallend figuur
Opvallend figuur
pcexpert


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 27

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptyma nov 08, 2010 11:45 pm

Even een kleine toevoeging, omdat blijkt dat op andere boards sommigen bang waren voor modificaties.

Monkey is zeker veilig, het veranderd niets aan de game engine zelf.
Het is een zeer mooie scripting. Smile

Als er binnen zijn detectoren een .package bestand gelezen word, zal dit deeltje van de gameplay niet geladen worden.
Het blijft staan, maar word genegeerd en dan word er in die plek de modificatie geladen.

wanneer de modificatie hier niet meer staat, zal het deeltje weer geladen worden en lijkt het wel of er helemaal niets gebeurd is.
Nog sterker zelfs: mijn modificatie laat ook geen problemen achter nadat hij verwijderd is.

Als je de nieuwe stopplekken geplaatst hebt, en je verwijderd hem, dan zal hij uit de catalogus gaan, kan je hem niet meer klonen, en niet meer verwijderen.
Maar de voorwerpen blijven bestaan. Smile

Dat komt omdat in deze modificatie een paar instellingen veranderd worden, als de mod weg is, zijn de instellingen weer als standaard.
Je moet zelf geen pcexpert zijn om een mod te installeren.

Monkeyhelper is gemaakt door meesterbreinen, de installatie is makkelijk: en je hoeft gewoon de bestandjes van een paar kilobytes in een mapje buiten de gameplay te slepen, wanneer het weg is, is het ook automatisch in een milisecondje weer ongedaan.

Monkeyhelper is compatibel met alle patches, het veroorzaakt geen fouten.
En deze modificatie ook niet, omdat die auto niet echt geupdate word. Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  155638
(en zeker niet de instellingen van het object!)

Ik kan je volledige support geven voor deze modificatie en monkey helper, deze zijn niet zoals andere modificaties: "op je eigen verantwoordelijkheid". (zoals op mts)
Verder hoop ik dat deze uitleg in het Nederlands was, en niet computertaal, ik heb geprobeerd het zo simpel mogelijk te maken.

Mocht je nog problemen/vragen hebben: stuur me een privéberichtje of vraag het hier. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
brentje175
Superster
Superster
brentje175


Aantal berichten : 1230
Registratiedatum : 13-03-10
Leeftijd : 24

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydi nov 09, 2010 4:46 pm

ik snap er niks van, je kan het ook gewoon normaal vertellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/simpow
Jarno
Vermaande V.I.P.
Vermaande V.I.P.
Jarno


Aantal berichten : 898
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daaro ergens

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydi nov 09, 2010 5:38 pm

Welke snackauto bedoel je Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  539679
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.allesoveralles.page.tl
pcexpert
Opvallend figuur
Opvallend figuur
pcexpert


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 27

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydi nov 09, 2010 7:12 pm

In de stad van NM rijd er een snackauto rond..
Terug naar boven Ga naar beneden
brentje175
Superster
Superster
brentje175


Aantal berichten : 1230
Registratiedatum : 13-03-10
Leeftijd : 24

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydi nov 09, 2010 7:36 pm

die stad van na middernacht heeft ook een naam...:bridgeport
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/simpow
simsmodel
Gewone gabber
Gewone gabber
simsmodel


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 03-10-10

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydi nov 09, 2010 7:45 pm

Ghehe, hoezo een kleine toevoeging? Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  155638
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarno
Vermaande V.I.P.
Vermaande V.I.P.
Jarno


Aantal berichten : 898
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daaro ergens

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydo nov 11, 2010 6:47 pm

Ik zal even een paar woordjes van hem vertalen:

Engine: basis voor je spel, genereert de werking van je spel
Modificatie: Is een bijzondere aanpassing aan je spel, kun je allerlei dingen mee veranderen. Bijvoorbeeld zou je je loon als supermarkt medewerker kunnen veranderen naar een miljoen simdollars per dag, als je zou willen. Of, in een ander spel, zou je kleuren rook of de sterkte van wapens kunnen aanpassen.

Nou dit waren ze alweer Smile Vergeef me als ik iets niet goed neer heb gezet, want ik met ook geen ultieme pcexpert
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.allesoveralles.page.tl
pcexpert
Opvallend figuur
Opvallend figuur
pcexpert


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 27

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptyzo nov 14, 2010 1:31 am

De modificatie is ingeschakeld op Modthesims.info!
Nu kunnen we dus gebruik maken van de downloadlink uit de mts database.

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Floppydisk Downloaden
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariekejee
Beroemdheidsplakker
Beroemdheidsplakker
Mariekejee


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vlakbij Rotterdamm

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptyza jan 22, 2011 6:59 pm

Hoe moet je de mod instaleren ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Admin
Admin
Linda


Aantal berichten : 1303
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Sim Universum

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptyza jan 22, 2011 9:17 pm

Volgens mij op dezelfde manier als downloads, maar ik heb het nog nooit gedaan Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  155638
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simuniverse.page.tl
brentje175
Superster
Superster
brentje175


Aantal berichten : 1230
Registratiedatum : 13-03-10
Leeftijd : 24

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptyzo jan 23, 2011 10:30 am

Ja kijk gewoon bij de tut van downloaden op simuniverse.page.tl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/simpow
Mariekejee
Beroemdheidsplakker
Beroemdheidsplakker
Mariekejee


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vlakbij Rotterdamm

Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Emptydi jan 25, 2011 8:19 pm

Thankyou ^ .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*    Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pcexpert Modificatie: De foodtruck ingeschakeld! *MTS*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pcexpert's Logo
» Pcexpert Modificaties [Townhall EP2!]{INSTALL GIGDS}
» Pcexpert's Mysterie Topic + Rampen gevonden [HOGE SPOILERS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: De Sims 3 :: Na Middernacht-
Ga naar: