Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vraag over www.own-free-website.com

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Simplistish
Opvallend figuur
Opvallend figuur
Simplistish


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Vraag over www.own-free-website.com Empty
BerichtOnderwerp: Vraag over www.own-free-website.com   Vraag over www.own-free-website.com Emptydo sep 03, 2009 9:41 pm

Ik heb een vraag,alweer Vraag over www.own-free-website.com 155638
Hoe ga ik dit uitleggen Rolling Eyes
ik wil een link plaatsen op men site naar een pagina op men site,maar die pagina kun je niet in de navigatie zien. Hoe doe je dit? en gaat dit wel?

misschien een beetje ingewikkeld uitgelegd Vraag over www.own-free-website.com 934862
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Admin
Admin
Linda


Aantal berichten : 1303
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Sim Universum

Vraag over www.own-free-website.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag over www.own-free-website.com   Vraag over www.own-free-website.com Emptyvr sep 04, 2009 8:23 am

Moet je eerst naar Manage Extra > Hidden pages toevoegen. Dan moet je een nieuwe pagina aanmaken bij Manage Pages en klikken op Show Options bovenaan en dan staat er bij het 2e balkje 'Visible to all users'. Verander dat in Vistable To "je nickname". Deze optie zorgt ervoor dat niemand je pagina kan zien. Maak vervolgens een nieuwe pagina aan en deze moet wel zichtbaar zijn voor iedereen. Maak deze dan een sub-page van die onzichtbare pagina. Nu komen de bezoekers er alleen op als de link van de pagina ergens staat weergeven, niet in de navigatielijst Vraag over www.own-free-website.com 155638 Hoop dat je het snapt, want tis best lastig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simuniverse.page.tl
Simplistish
Opvallend figuur
Opvallend figuur
Simplistish


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Vraag over www.own-free-website.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag over www.own-free-website.com   Vraag over www.own-free-website.com Emptyvr sep 04, 2009 7:43 pm

^ Very Happy Ik snap het een beetje,toch beter dan wat ik op school versta Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Admin
Admin
Linda


Aantal berichten : 1303
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Sim Universum

Vraag over www.own-free-website.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag over www.own-free-website.com   Vraag over www.own-free-website.com Emptyza sep 05, 2009 2:27 pm

Haha mooi Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simuniverse.page.tl
Gesponsorde inhoud





Vraag over www.own-free-website.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag over www.own-free-website.com   Vraag over www.own-free-website.com Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag over www.own-free-website.com
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een vraag!
» Download vraag.
» Slimme vraag, dom antwoord
» Vraag voor aanvulling creeer een wereld tool turial

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: Echte wereld :: Off-Sims-
Ga naar: