Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
simlover1001
Gewone gabber
Gewone gabber
simlover1001


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 20-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : geheim :)

de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Empty
BerichtOnderwerp: de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit!   de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Emptyma dec 19, 2011 11:51 am

hallo! ik start zo net mijn sims op en zie in hjet startprogamma onderaan een nieuw incon!
oftewel een nieuwe sims is onder ons en deze heet: slaap en badkamer accessoires!
hier is wat info van de community!


Luxe spullen voor in de slaap- en badkamer, plus romantische lingerie!

Oost west, thuis best! Of je Sims nou een heerlijk ontspannend bad willen nemen in hun luxe badkamer, liever lekker uitslapen in hun prachtige slaapkamer of rond willen paraderen in de meest verleidelijke lingerie; met De Sims 3 Slaap- en badkamer Accessoires zul je het huiselijke leventje van je Sims ongetwijfeld een stuk spannender maken! Dankzij de mooie slaapkamersets, badkamers die niet onder doen voor een luxe kuuroord, nieuwe romantische lingerie en fantastische nieuwe kapsels kun je er zeker van zijn dat je Sims in alle comfort en stijl zullen ontspannen.

KENMERKEN
•Creëer de ultieme slaapkamer met een romantisch hemelbed, een stoel in de stijl van de jaren '40 en meer.
•Transformeer de saaie badkamer van je Sims tot een modern kuuroord met een prachtige kaptafel en een strakke badkui.
•Van vazen vol bloemen tot kaarsjes en bloemblaadjes; het zijn de kleine dingen die het 'm doen.
•Het maakt niet uit of je Sim er een romantisch avondje wil maken met een nieuwe vlam of zijn of haar levenspartner, want met de nieuwe lingerie sla je nooit de plank mis.
•Maak je look helemaal af met een nieuw eenvoudig en elegant kapsel, dat symbool staat voor de nieuwe ontspannen levensstijl van je Sim.





mij lijkt het wel een leuke! ik krijg vandaag weer zakgeld dus ik kan hem meteen kopen voor 20 euro!

doen jullie dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
amoregirl
Gewone gabber
Gewone gabber
amoregirl


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Azeroth, dalaran

de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Empty
BerichtOnderwerp: Re: de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit!   de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Emptydi dec 20, 2011 8:40 am

o ik dacht dat ik dit al ergens had gemeld
ps hij komt pas eind januari uit hoor
27ste ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
simlover1001
Gewone gabber
Gewone gabber
simlover1001


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 20-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : geheim :)

de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Empty
BerichtOnderwerp: Re: de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit!   de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Emptydi dec 20, 2011 9:27 am

oeps! ja ik ging gisteren naar de winkel maar hij was er toen natuurlijk niet Razz

toen vreagen aan de winkelbediende en toen zei hij dat ja , shame on my Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Empty
BerichtOnderwerp: Re: de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit!   de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de sims 3 slaap en badkamer accessoires is uit!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De sims 3: Supersnelle accessoires
» De sims 3 Buitenleven Accessoires
» Leukste accessoires
» Luxe Accessoires eerste screenshots!
» Supersnelle Accessoires: Gaan jullie hem kopen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: De Sims 3 :: Accessoirespakketten-
Ga naar: