Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe is deze uitbreiding? :P

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gait
Beroemdheidsplakker
Beroemdheidsplakker
Gait


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30

Hoe is deze uitbreiding? :P Empty
BerichtOnderwerp: Hoe is deze uitbreiding? :P   Hoe is deze uitbreiding? :P Emptywo sep 28, 2011 7:44 pm

Okee xD Ik zag hier nog geen berichten staan. Ik zit erover te denken deze binnenkort aan te schaffen, maar ja, ik vroeg me af, is hij leuk of valt hij wat tegen ?Hoe is deze uitbreiding? :P 155638
Wat kan je er precies allemaal mee, zijn er nog leuke dingetjes die niet aangegeven werden en dat soort dingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Admin
Admin
Linda


Aantal berichten : 1303
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Sim Universum

Hoe is deze uitbreiding? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe is deze uitbreiding? :P   Hoe is deze uitbreiding? :P Emptydo sep 29, 2011 5:42 pm

Ik vind hem wel leuk, maar zeker nite de beste uitbreiding. Het voegt opzich wel leuke spulletjes en kapsels toe (en de wenteltrap Very Happy). De kinderen en tienres kunnen ook iets meer, dus als je vaak verveelt met je kindjes wat ik vaak heb, kan dat wel een leuke toevoeging zijn. Maar ja daar houdt het wel iets op. Er is ook geen nieuwe stad, vind ik ook wel jammer. Als je houdt van uitdagingen is het niet super, als je houdt van verhalen denk ik wel. Ooh maar beroep kinderoppaser is wel uber Very Happy Maar verder kan je beter ff de spelinfo over Levensweg op SU lezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simuniverse.page.tl
simlover1001
Gewone gabber
Gewone gabber
simlover1001


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 20-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : geheim :)

Hoe is deze uitbreiding? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe is deze uitbreiding? :P   Hoe is deze uitbreiding? :P Emptydo sep 29, 2011 7:24 pm

ik vind hem de leukste tot nu toe ( tot beestenbende komt dan XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Beroemdheidsplakker
Beroemdheidsplakker
Gait


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30

Hoe is deze uitbreiding? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe is deze uitbreiding? :P   Hoe is deze uitbreiding? :P Emptydo sep 29, 2011 10:35 pm

xD Ik ben altijd meer met verhalen bezig dus ik denk dat ik hem dan ook wel leuk ga vinden:p Alleen moet nog even wachten en eerst sparen voor een beurs voor ik het aan de sims besteed, maar dan ga ik ook gelijk alle missende uitbreidingen nog kopen denk ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Admin
Admin
Linda


Aantal berichten : 1303
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Sim Universum

Hoe is deze uitbreiding? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe is deze uitbreiding? :P   Hoe is deze uitbreiding? :P Emptyzo okt 02, 2011 9:37 pm

Haha ja beurzen zijn ook wel handig ja xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simuniverse.page.tl
Gesponsorde inhoud





Hoe is deze uitbreiding? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe is deze uitbreiding? :P   Hoe is deze uitbreiding? :P Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe is deze uitbreiding? :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: De Sims 3 :: Levensweg-
Ga naar: