Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
vinsi55
Gewone gabber
Gewone gabber



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-06-11

Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB Empty
BerichtOnderwerp: Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB   Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB Emptyzo jun 26, 2011 12:06 am

Ik heb 2 vraagjes:

1) 1 van mijn sims is detectieve en heeft "de zaak van de politieagent met een eigen willetje". Ik moet bellen van in het gemeente huis alles die burry bairy (ofzow) aanwezig is. Ik zit daar nu al 4 weken lang (simsweken) voor het gemeentehuis en hij is er nog niet... Wat kun je hieraan doen?

2) Bij mijn sims die binnenhuisarchitect is (en heel rijk Very Happy) verdwenen er autos. Telkens als ik een klus was gaan doen in een auto van de sim zelf dan kwam hij na de klus terug thuis, maar de auto gaat niet terug op de parkeerplaats... Ik dan maar telkens een nieuwe gekocht omdat de auto (na een paar simsdagen)... Daarnet ondekte ik dan ik ongeveer voor een 24 miljoen simeleons autos in mijn familieinventaris heb zitten -.-... Mad Mad . Ik probeerde dus de autos er uit de halen en op een parkeerplaats te zetten: lukt niet ik kan de auto niet selecteren... Ik probeer dan maar met alles verkopen, bij de bevestiging klik ik dan ook maar op verkopen: er is niks veranderd..... Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Vinsi
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Admin
Admin
Linda


Aantal berichten : 1303
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Sim Universum

Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB   Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB Emptyma jul 04, 2011 2:52 pm

Dat klinken beide als bugs, kun je niet zoveel aandoen denk ik. Ik zou die klus van de detective annuleren, waarschijnlijk krijg je die zaak late rwel weer. Ik heb ook wel eens zoiets gehad. En ook met de inventaris heb ik weleens problemen gehad. Kan je ook niet veel aandoen, je kan de cheat 'resetsim voornaam achternaam' proberen, maar ik twijfel of dat lukt. Echt irritant al die bugs Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simuniverse.page.tl
 
Probleempje met privédetectieve+kan geen autos uit familie inventaris halen... ANTWOORD OOK IPV ALLEEN BEKIJKEN AUB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slimme vraag, dom antwoord

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: De Sims 3 :: Ambities-
Ga naar: