Sim Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sim Universe


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
nadadada
Gewone gabber
Gewone gabber



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-01-11

Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help! Empty
BerichtOnderwerp: Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help!   Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help! Emptyzo jan 09, 2011 2:56 pm

Hallo iedereen! Ten eerste ik ben hier nieuw en normaal kom ik nooit op forums terecht, maar heb een account aangemaakt omdat ik graag een vraag wil stellen over de sims 2 body shop.

nou een paar dagen geleden heb ik het gedownload en wat mij eerst opviel toen ik het programma opende dat er niks in staat. misschien alleen 1 kledingstuk maar verder niks! ik heb geen problemen met openen of laden, alleen er zijn amper kledingstukken, accessoires, kapsels enzovoort. zelf heb ik best wel veel kleding, kapsels enzo gedownload op sites, maar natuurlijk die staan er ook niet op. wat moet ik doen om toch al die dingen in body shop te krijgen?! Question Sad

ik hoop dat ik snel een antwoord krijg. bedankt !
Terug naar boven Ga naar beneden
brentje175
Superster
Superster
brentje175


Aantal berichten : 1230
Registratiedatum : 13-03-10
Leeftijd : 24

Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help!   Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help! Emptyma jan 10, 2011 8:56 pm

Je moet kijken bij 'nieuw project' en dan 'importeren' en dan kan je het bewerken.
En misschien moet je ook even kijken op de website van sim universe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/simpow
 
Amper kleding, kapsels etc. op de sims 2 body shop. help!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» fun sims 2
» SIMS!
» Sims 2 Paarden
» Sims 3 Buitenleven is uit!
» De Sims 3 forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sim Universe :: Spellen :: De Sims 2-
Ga naar: